ابوعلی سینا هم تکان خورد -شکست فلش تاورکرین در حال دمونتاژ و بوم جرثقیل در همدان

ابوعلی سینا هم تکان خورد -شکست فلش تاورکرین در حال دمونتاژ و بوم جرثقیل در همدان

 

آرامگاهی نا آرام در همدان

طبق بررسی واحد خبری شرکت بازرسی فنی جرثقیل هیرسا  ساعت ١٢:٣٠ ظهر در نزدیکی آرامگاه بوعلی در همدان ، غرش سقوط جرثقیل ها در حوالی ارامگاه بوعلی سینا، بار دیگر حادثه ایی تلخ را در دفترچه حوادث سال ٩۵ جرثقیل ها ثبت کرد.

در این حادثه که بازویی تاورکرین  در حال دمونتاژ بوده وتوسط یک جرثقیل دیگر درحال بالابردن و نصب بوده است که بوم جرثقیل موبایل میشکند و با همان بازوی تاورکرین در حال نصب بر روی ساختمان عمران ونوسازی شهرداری می افتد.

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، به دنبال سقوط جرثقیل مجتمع تجاری بازار سینا بر بام سازمان عمرانی شهرداری، معاون فنی عمرانی شهرداری همدان در این خصوص، اظهار کرد: جرثقیل سقوط نکرده است بلکه در حال پیاده‌سازی این جرثقیل یکی از جرثقیل‌ها با مشکل مواجه شد.

موسی رسولی با بیان اینکه پیاده‌سازی این جرثقیل ثابت به عهده یک دستگاه جرثقیل بخش خصوصی بوده است، گفت: اتفاق خاصی پیش نیامده و خسارتی جانی نیز نداشته است.

وی با تأکید بر اینکه این جرثقیل برجی ثابت بوده و مشکلی نیز نداشته است، بیان کرد: مشکل پیش آمده مربوط به جرثقیل پیاده‌کننده است که  اکنون با حضور نیروهای امدادی آتش‌نشانی و هلال احمر در حال پیاده‌سازی بدون ایجاد مشکل جرثقیل هستند.

روابط عمومی سازمان عمران شهرداری نیز در اطلاعیه‌ای در خصوص این اتفاق اعلام کرد: به اطلاع می رساند حادثه دمونتاژ تاور پروژه سینا به دلیل نقص فنی در دکل جرثقیل سیار دمونتاژ کار بوده که در حین پایین آوردن فلش تاور دچار نقص فنی شده و قسمتی از فلش تاور برروی پشت بام تجاری پروژه سینا فرود آمد که خوشبختانه هیچگونه خسارت جانی نداشت؛ همچنین خسارت مالی نیز  به ساختمان پروژه و همجوار نیز وارد نشده است و تنها دکل جرثقیل سیار و بوم تاور دچار خسارت شد؛ ضمنا تمام مسئولیت‌های مربوطه به عهده خریدار تاور بوده و سازمان عمران و شهرداری همدان نیز هیچگونه مسئولیتی در این مورد نداشته‌ است.

تصاویر زیر کاملاً گویای این هست که جرثقیل با مشکل مواجه شده، یا فرود آمده و یا سقوط کرده است


17 دیدگاه برای “ابوعلی سینا هم تکان خورد -شکست فلش تاورکرین در حال دمونتاژ و بوم جرثقیل در همدان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *